Тема: «Науковий семінар «Кейс-метод з використанням технологій PBL та едьютейнменту»

PBL та едьютейнмент. Що це за поняття та як їх застосовувати під час занять у студентів-медиків? Про це розповіла на черговому методичному семінарі «Досвід впровадження елементів проблемно-орієнтованого навчання та едьютейнменту при викладанні клінічної біохімії» к.б.н., доцент кафедри біофізики, біохімії, фармакології та біомолекулярної інженерії Гребеник Л.І.

Людмила Іванівна ознайомила широке коло науково-педагогічних працівників з основними принципами Problem-Based Learning (PBL) – проблемно-орієнтовного навчання. Поділилася досвідом застосування кейс-методу під час занять з клінічної біохімії та окреслила труднощі, з якими зіштовхуються і студенти, і викладачі.

Гребеник Л.І. зазначила, що едьютейнмент (гейміфікація) під час вивчення дисциплін у сучасного студента користується попитом, тому їх кафедра також має напрацювання із застосуванням таких технологій.

Резюмуючи, Людмила Іванівна зауважила, що процес розробки кейсів та їх супровід вимагає часу та зусиль, тому успішним буде результат у тих, хто працює командно.

Метою проведення подібних методичних семінарів і є обмін досвідом задля успішної командної роботи викладачів по впровадженню практико-орієнтованого навчання у навчально-науковому медичному інституті. Далі буде…